procedura zamówienia

 

Krok 1: Przesłanie na adres biuro@wordactive.pl dokumentu do tłumaczenia wraz z informacją na temat dodatkowych wymagań (np. terminu, pominięcia części tekstu, preferencji US English / British English, itp.). Informację zwrotną określającą koszt tłumaczenia oraz przewidywany termin ukończenia tekstu prześlemy Państwu mailem zwrotnym w przeciągu dwóch godzin (w godzinach pracy Biura: poniedziałek – piątek, 8.00- 20.00) lub w najbliższym możliwym terminie (poza godzinami pracy Biura).

Krok 2: Po zaakceptowaniu wyceny Klient przesyła email potwierdzający złożenie zamówienia. Z chwilą otrzymania potwierdzenia, uruchamiana jest procedura tłumaczeniowa.

Wyłącznie przy pierwszym kontakcie z nowym Klientem i jedynie w przypadku zleceń przekraczających 20 stron rozliczeniowych, WordActive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki wysokości 20% kwoty wyceny.

Krok 3: Po ukończeniu tłumaczenia tekst przesyłany jest do Klienta w formie elektronicznej wraz z fakturą proforma (w przypadku tłumaczeń uwierzytelnionych lub na specjalne życzenie Klienta, możliwy jest odbiór osobisty bądź przesyłka listem poleconym lub pocztą kurierską). Oryginał faktury przesyłany jest listem poleconym na adres Klienta. Klient dokonuje płatności w terminie 14 dni od daty przesłania ukończonego tłumaczenia.

Zlecenie tłumaczenia po godzinie 15:00 równoznaczne jest ze złożeniem zamówienia w kolejnym dniu roboczym.

PowrótWycena